-->
Bana bir harf öğretenin 40 yıl kölesi olurum. Hz. Ali (r.a)
468*60 Reklam kodlarını buraya ekleyiniz.

lenovo z585 wifi sorunu ve çözümü

:ıllardır masaüstü kullanıcısı olarak ilk defa dizüstü bilgisayar kullanmak isteğim çıktı ve lenovo z585 serisi bilgisayar aldım. Kısmetsizlik odur ki bu seride wi-fi sorunu varmış ve düzeltmek için ayağı bir uğraştım. İlk başlarda ayıp mal diye geri alıyorlardı şimdilerde ise geri almıyorlar ve sorunu kısa süreliğinede olsa çözüyorlar. Lenovo teknik servisi 09:00 ile 18:00 arası çalıştığı için benim mesai saatlerime uymuyor ve sorunun kaynağını araştırıp kendim buldum. Şimdi gelelim lenovo wi-fi sorunu ve çözüm işlemlerine.


Bu sorunun yaşanmasında ki sebep windows 8 ile Energy Magament programının çakışmasıdır. Bende ilk başta olmayan wifi sorunu daha sonra yapılan windows update güncellemesiyme meydana geldi. Güncelleme sırasında Energy Magament programı 8.0.2 olması lazım bu versiyona yükseltildiği için sıkıntı yaşanıyordu.


*Yapmamız gereken işlem Bilgisayarımızda bulunan Energy Magament 8.0 la başlayan versiyonunu bilgisayarımızdan kaldırmak. Bilmeyenler için Denetim masası=>Program ekle/kaldırdan programa çift tıklayarak kaldırabilirsiniz.


*Daha sonra Gerekli dosyamızı BURADAN indirip bilgisayarımıza kuruyoruz. Bilgisayarımıza indirip kurduktan sonra bize uyumluluk hatası verecektir. Bunun nedeni ise eski versiyon olmasından kaynaklanmasıdır ve bizim için herhangi bir sorun yaşatmayacaktır.


*Son olarak bilgisayarımızdaki wi-fi ayarımı açma kısmına geldik. Aşağıdaki gibi ayarlayıp kapatıyoruz. Durum ayarları kısmını Kapalı yapıyoruz ve sorunumuz çözülüyor.


lenovo wifi sorunu lenovo z585 wifi sorunu ve çözümüBir teşekkürü hak ettiğimizi düşünüyorum icon smile lenovo z585 wifi sorunu ve çözümü


 



lenovo z585 wifi sorunu ve çözümü

İlgili Aramalar

Araç Kutusu

Yazı Bilgileri

Yazı Bilgileri Bu yazı 6 Aralık 2013 Cuma tarihinde, saat 20:23 sularında, Kategorisiz adlı kategoriye eklenmiştir. Bu ve buna benzer yazıları FeedBurner üzerinden takipe alabilir, yazıya yorum yapabilirsiniz.

Benzer Yazılar

Yazar Hakkında

Admin 1988 karabük doğumlu olup web sitesi işine 2006 yılında kodcini ile giriş yaptım. Herhangi bir kodlama veya tasarım bilgim yok sadece internette bulduğum yararlı ve faydalı olabilecek yazıları yazmaktayım.

Yorum (0)